Dumma idioter

Nu har du lyckats igen.. jag fattar fan inte vad ditt jävla problem är...


okej ska förklara lite mera...

fick tel samtal igår och Therese sa till mig att hon behövde hjälp att hämta sin son då T hade kastat ut honom och att han skulle hämtas senast kl... Therese har ingen bil och inget körkort och kan inte ge sig iväg. så jag hävde mig i bilen och åkte till gbg för att hjälpa till dom stog och väntade på mig och det va att åka direkt. åker upp till idioterna och Therese går in för att hämta jessie. där uppe hade det tydligen blivigt bråk under tiden som Therese hade jessie i famnen och kossan hade sitt ena barn i famnen så stog kossan och gapade på Therese. vart känner man igen detta ifårn hahahahah...

T hade sagt till Therese att jessie kunde höra av sig när han va 18 år. vilket jag inte tror att han komer göra :P

Jessie är Min dotters halv bror. dom har samma pappa men man ser ju varför t inte ska ha barn han har nu 5 barn med 4 olika men har fått reda på att han kanske har ett 6 barn. haha patetiskt. Min dotter har enbart 3 syskon INGA ANDRA. DET är hanna gabriel och jessie. Sedan kommer det ju barn från mitt håll.

asså detta är inte första gången han skiter i ett av sina barn. det är 4 barnet han skiter i. och jag tycker det e så dåligt.. 2 barn har han förlorat pga kossan... hur kan han acceptera en sån kossa till brud framför sina egna barn. PATETISKA E NI.



sätt du lösen på din blogg det går att knäcka och det va väl väldigt omoget av dig tjockis......


nej nu ska jag luna jessie therese jonas och peter åka iväg en sväng hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mycket som egentligen bör sägas men det håller jag tyst om.

Men jag måste bara säga att det är du som är omogen och inte hon

2009-08-22 @ 15:39:03
Postat av: Anonym

Finns ju inte ord för hur SJUKT JÄVLA blåst i huvet du e din jävla *****!!!!

2009-08-22 @ 20:56:59
Postat av: sandra

Tjockis?

Vad fan är inte du då?

Inte fan är du smal iaf.



Å inte ens hälften av de du skrivit stämmer,

Måste du ljuga för att inte framstå som dålig?



Å de är inte T som har sabbat umgänge med sina barn, utan ni.

Han har försökt med både Luna å Jessie men jag hade inte heller fortsatt så som ni håller på.



Är de så svårt för er att inse att T har ändrat sej till de bättre?

Eller är de bara avundsjuka?

De är ganska lätt å se att ni är irriterade för att T stannade hos Maja men inte hos nån av er.

Vet du vad de beror på?

Att Maja är så mycke bättre.



Å du ändrar dej ganska snabbt, för ett tag sen sa du att Luna bara hade 2 syskon men helt plötsligt har hon 3?

Oj oj oj, du har de inte lätt du.

2009-08-22 @ 23:06:43
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan orkar ni engagera er i deras liv fattar inte.. Ni säger ju att ni skiter i t o era barn kallar ju andra killar för pappa så varför lägger ni ner eran energi på dem då för.. Ni måste leva ett väldigt olyckligt falskt liv eftersom ni måste tracka ner på andra o bråka hela tiden.. Ni är så stora egoister för det e barnen som alltid kommer i kläm fattar ni inte det eller...T är en fin människa o e jätte go med sina barn o även kompisarnas barn, va han gjort innan eller hur han va det SKITER vi i, vi känner t nu... O han vill så gärna ha sina barn men han får INTE för ER, hur fan hade ni kännt som ni ville ha era barn o sen när ni har det så rings det o skälls hela tiden då ger man upp tll slut för man orkar inte, barnen får bestämma själva när dem e 12 vart dem vill bo o då hoppas ja dem väljer t för han e en bra förälder fastän det VILL ni INTE se ni bara blundar för att ni vill bråka o tjafsa.. Ni borde inte ha barn så omogna mäniskor ni är tycker så synd om barnen för det e dem som LIDER fattar ni inte dety eller??? O M e fan det underbaraste o finaste människan som går i ett par skor ni känner inte henne som yttra er inte om henne... Väx upp o tänk på era barn

2009-08-23 @ 12:54:35
Postat av: Angeliqa

varför hålla på om ni inte räknar T´s andra barn som syskon till era barn så hur fan orkar ni engagera er i hur T och M lever, Kan också säga att ni känner inte M för hade ni gjort det så hade ni förstått vilken underbar människa hon är och alla människor och barn som får ha både T och M i sina liv är lyckligt lottade...

Jag kan bara säga så här jag skiter fullständigt i hur T har varit och inte varit för för mig så är han en underbar människa som bryr sig om alla människor och jag är glad att M har honom i sitt liv....



Om ni inte vill att era barn ska ha T i sitt liv låt gå då, för är dom intresserade av honom senare i sitt liv så gör dom det och vad ni än gör försök inte påverka vad era barn ska tycka och tänka om honom det slår bara tillbaka på er själva och dom enda som blir sårade i slutändan är era barn och det tror jag ju ändå inte att ni vill... var såpass mogen å lämna barnen utanför era intriger...

Och så fruktansvärt omoget att gå till personangrepp varför blanda in hur människor ser ut, spela roll hur fan en människa ser ut, i mina ögon så sitter inte intelligens, och personligheten i vikten..

2009-08-25 @ 20:04:56
URL: http://insidemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0