HAHA

Har fått reda på mera info nu om andra saker..

OCH T det som folk bråkar med dig om behöver inte vara jag som har något med det att göra...


ÅÅÅÅ du och din padda e ju inte riktigt normala.

Nej nej jag vet att min dotter inte kommer välja togge jag vet att jessie inte kommer välja honom och det gäller dom andra 2 med... Jag vet rätt mycket som jag inte borde veta men som jag vet ändå... Har ju en del kontakter så vet kraftigt mycket.

Allt detta e riktigt kul det är jätte kul att läsa kommentarerna och sedan lägga ut det för att  visa dom andra 2 mammorna som med finns med i detta.. 

Nu får ni ta och ge er... haha jag kan kolla era kommentarer men jag bryr mig inte alls på det sättet bara kul att se vilka responser man får och tydligen så har jag lyckats väldigt bra.... mera kommentarer är ni snälla...

haha

smart av dig T att säga till therese att ni hade sjuka barn med... idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0