hahahahahahahah

detta va riktigt roligt ju hahahaha..

AVUNDSJUKA hahahaha roligt det dära inte ett dugg kan jag säga behöver inte ha ett sånt äckligt liv men T är ju bra på att odla barn med hur många till ska det komma!! :D:D:D haha

Nej fy fan vad ni är patetiska..

MAYA har du något att dölja eftersom att du satt lösen på din blogg hahahaha... LOL patetiska människa..

Jag har ett perfekt liv en perfekt dotter en perfekt pappa till min dotter och snart ett till barn.. avskyvärda mammor hahahaha nej nej våra barn älskar oss så är det bara mera än vad togge kan säga om alla sina barn han känner 1 av sina barn inte dom andra 4. och det är konstigt att det e fel på alla andra men inte på dom idioterna som hamnar i bråk jämt med Ts barns mammor hmm. då måste det va fel på alla dom andra som inte är som maya. haha för jag har fått höra att allt har varit mitt fel och det fick therese veta med men om han bråkar med alla mammor så måste det ju vara fel på honom... Och glöm inte det T är inte pappa till Jack och gittan är ingen farmor varken till jessie eller luna eller något av dom andra... förstår varför barna inte har träffat sin riktiga farmor.. .

nej ska upp och laga mat och grannen ska läsa lite i min blogg :D:D

hej då era snokare :P:P detta e kul skrattar så fort ni kommer in hit...

och sedan en sak till jag e inte sjuk bara gravid men ni ser nog graviditet som en sjukdom men inte jag haha... M gör iallafall det..


hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt talat du verkar fan psykisk störd du borde verkligen söka hjälp tycker synd om dig.. Kan inte va lätt för dig asså som måste lägga dig i deras liv... LÅT DEM VA o lev ditt lyckliga liv med din familj

2009-08-24 @ 08:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0