Dags att försvara sig nu då kanske

att jag spinner på???? maya allvarligt talat jag har en dotter som jag bryr mig om mest av allt. och även om han skulle skicka kort så visst jag skulle lägga undan dom till något bra tillfälle vilket aldrig kommer komma men ändå.
Min dotter mår kanon bra så är de bara hon mår bra utan honom han valde när han inte kom på bestämda tider som domaren och även han va med och bestämde. Jag stog utanför och väntade men han kom ej då är det upp till honom då gör han sitt val. och gör man så mot sitt ena barn så kan man inte bry sig speciellt mycket.

mmm visst har märkt att han tar sina beslut själv (NOT)
nehe du har aldrig påstått att du skulle vara med men du kunde inte köra honom och gå och fika eller gå te barnens hus eller liknande???? ne då hindrar man ju inte alls.
ska vi slå vad att jag kan få veta en hel del jag vet redan massor.

han har inte skickat något födelsedags kort vad jag sett i min brevlåda. sedan grejer som hans barn har fått av släktingar som dom sedan kommer få ha där när dom får vara hos er.... jag tror inte jag bara pratar för mig själv nu men jag tror faktiskt inte det kommer bli så jag vet jag pratar med dom andra 2 mammorna så jag vet.
han har köpt grejer???????? nej maya det va fortfarande du som handlade... det är slängt så de är ingen fara de va skit ändå som bara gick sönder...


kom inte och klanka ner på mig hela tiden. se på er själva någon gång för fan. ååå blir förbannad för att ni inte kan fatta..... ett kort är inte likamed pengar. men han vill inte finnas där för sina barn de har man redan märkt. hur va det nu med jessies födelsedag och han eller ni va inbjudna och han sa vi får se om vi hinner har så mycket att göra VA FAN ÄR DE FÖR SVAR det handlar om hans son. jag tycker enbart att jag har rätt att försvara mig i denna frågan för jag tar inte skiten från dig. När det gäller min dotter så ska du enbart hålla dig borta från allt som har med hennes vardag att göra. han bryr sig inte han behöver inte bry sig heller för den delen.

Jag och luna ska flytta och så ska det vara men det spelar ingen roll vart hur när jag ska flytta för det har ni inte med att göra... hon mår kanon och vill han veta så går hon på dagis och har jätte kul. hon går springer pratar och har kul. men det är knappast tack vare honom iallafall...




nej jag tycker jag försvarat mig tillräckligt nu... men någon gång får det ta mig fan vara bra och efter som att han inte bryr sig varken vågar fråga eller liknande om hur de e med hans ena dotter så får de stå för honom. jag kommer inte berätta mera om de som jag sa han har gjort sitt val. och luna kommer få veta senare när hon kan förstå att hon har en annan pappa men jag ska även visa allt annat med. hon ska få allt svart på vitt så e det bara... du säger att han har förändrat sig det kan jag säga att det ser inte NÅGON av oss mammor.
Det är ju bara att jag säger HAN BRYR SIG INTE OM RESTEN AV SINA BARN HAN PRODUCERAT. Men det e inte bara jag som vet varför... och jag tror dom andra mammorna håller med mig.


så nu va jag klar... får vi se om du kan stå för svaret tillbaka eller om du ska sätta lösen på din blogg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0