Dags för mig att göra samma då kanske

Detta är va hon säger och gör sedan kommer jag lägga in mejlet togge svarade på och jag svarade tillbaka på... och tjejor vi 3 som vet sanningen håller vi med detta???



Det här är antagligen fel att skriva och göra.

MEN jag måste säga eller göra nått. Nu har vi snart testat ALLT

Ta striden och kämpa
Spela med och göra som är sagt
Skita i
Ignorera
Inte bry oss
Bry oss


Vad mer kan vi göra eller testa?

Vi har inte sagt ett knyst utan bara försökt hålla oss väck, men det hjälper inte

Om hon försöker knäcka oss så kommer inte det funka, det ända som händer är att vi tycker det är jävligt jobbigt och påfrestande.

Visst vi har kläckt ur oss saker, och vi kanske har handlat fel vid vissa tillfällen, men det är oxå saker vi står för.

Men vi har oxå fått endel skit både innan och efter och vi har bitit ihop, men tillslut brister det.

Det kan snackas bäst det vill, vet  vad vi har sagt eller gjort. Vi har sorligt nog sparat allt för vi vet att en dag kommer det en bomb och då vill vi kunna stå där rakryggade.

Ikväll kom det ett mail till Togges mail. Jag har fått till låtelse att lägga ut Mailet som skickades ikväll.

Det är antagligen jättefel att lägga ut det här, men jag vet snart inte vad jag skall göra. Jag måste få svar på vad jag gör eller har gjort för fel.

Jag vet att det är många som  har följt våran historia och vet vad detta handlar om. Ni andra som är nya orkar tyvärr inte förklara för utan då få ni backa i arkivet.

Jag vet inte vad jag söker, men kanske en förklaring eller en analys på allt. Framför allt vad jag gör?

Det är otroligt jobbigt att gå runt å inte veta vad man har gjort. För så som det beskrivs så måste jag ha gjort nått otroligt dumt eller vad skall man kalla det.


Det kan ju inte bara vara jag?



Jag har ställt upp så fruktansvärt mycket med ALLT. Jag har svalt otroligt mycket som jag inte borde. Är det så konstigt att jag reagerar och kanske kastar ur mig nått dumt när man får skit eller försöker, välkomnar och ställer upp*?



Mailet:

hej

nu tycker jag att ni får lägga av. att hon har skade glädje det skiter jag i men jag fick det bekräftat hur mycket hon försöker förstöra och har lyckats med att förstöra.

att du inte ens kan skicka ett grattis kort till din ena dotter tycker jag är lågt. jag har inte bet om pengar utan om ett kort.
Är det så mycket begärt?? om du nu bryr dig om henne som du säger eller för den delen om du nu bryr dig om alla dina andra barn så tycker jag att du åtminstone kan göra den lilla grejen. svårt????

slutar inte din brud med det hon håller på med så kommer jag heller aldrig sluta bara så du vet. sätt inte barntill världen och sedan skit i dom.
det är inte konstigt att du inte får träffa dom andra 4 så som både du och hon håller på.

//xxxxxxxxx


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har försökt få svar...tro mig.


OM jag nu försöker förstöra. Så vill jag veta VAD och HUR så jag kan sluta med det

Vad är det jag har skadeglädje av eller för??



Less på på detta nu



Antagligen kommer detta ge jätte mycket skit, men det får jag ta då. Jag / vi står för allt


Och en än gång....Togge HAR en EGEN vilja


_______________________________________________________________________________

Det va vad hon skrev nu ska jag lägga in resten av mejlet då som torgny svarade på samt vad jag svarade tillbaka på....

T skrev:
ge dig nu. luna har allt här har inte skickat de än bara. för hon får de sen när hon förstår vad de e.
lunas pappa

Jag svarade tebax:

du ger tillåtelse till M att lägga ut mina mejl som jag skickar till dig??? vad har luna där det hon inte behöver. HON förstår väldigt mycket men det vet inte du för du har valt att ta en annan sida och jag fattar inte hur man kan göra som du gör. Klart som fan jag blir förbannad så som ni håller på... Min dotter är mitt allt misstaget ni gjorde va att försöka ta henne ifrån mig. nu lägger inte hon ut detta mejlet för jag börjar bli trött på detta nu... tror du att jag kommer någonsin släppa in dig i lunas liv när hon ska läsa allt när hon ska skriva när hon ska handla m.m det är inte hennes dotter. DET ÄR MIN.... och när hon väl börjar fatta det så är det en sak hon har aldrig behövt lägga sig i då hade det inte blivigt så här hon har lagt sig i redan från första början med något som hon inte har med att göra. Luna är min dotter men om jag ska resonera så som du ÄR emot henne så är inte du hennes pappa ingen som hon behöver veta om eftersom att du inte bryr dig kom nu inte och säg att du bryr dig. det maya ska ge fan i det är att sluta lägga sig i något som har med min dotter att göra. och du har inte någon anledning som gör att du kan kalla dig för ``lunas pappa´´ hon har en pappa som hon älskar massor och så ska det förbli. en sak till jag sparar allt jag med har kvar allt så tro inget annat. men hon ska samtidigt få se allt som du gjort m.m och för att svara på mayas patetiska dagboks inlägg så va det hon som skrev så här :

Vad skall man säga??
www.nelliesluna.blogg.se

Lilla lilla Fröken N......

Hon har verkligen problem med att min blogg är lösenords skyddad. Kanske borde man öppna den?
och skydda vissa inlägg...mest för att hon skall kunna komma in men inte läsa....
mitt onda jag och min skadegläjde lyser inom mig.

kanske borde Togge skaffa en blogg där han kan skriva och lägga ut bilder....ha ha

På ett sätt önskar jag att hon kunde läsa om vårat *perfekta liv*, men vi vet att det
slår bara tillbaka...hon hittar alltid nått.

Men människan är uppenbarligen besatt.....Im famous....yeah




att hänga ut mig på det sättet bara för att hon har något problem??? men jag tycker du ska ta och sätta stopp för detta nu TORGNY. du har inget med luna att göra längre du hade däremot men det va ju någon som ställde sig emellan och förstörde de för dig och luna och det va knappast jag.




______________________________________________________________________________________________

visst jag har varit en så elak människa enligt dom men jag har rätt att bli arg när folk bråkar man behöver inte reta upp en människa så som ni gör och sedan bara pang vända det emot mig och säga till alla att jag e stora stygga vargen det e konstigt att du/ni aldrig kan stå för vad du/ni gör...


men men dom som är mina vänner till er skriver jag nu detta..

Ni vet vem jag är och hur jag är.

Kommentarer
Postat av: Martiina

Alltså...

Jag fattar inte....

Du skriver klart & tydligt i ditt mail tillbaka till T (& M) att de inte får lägga ut ditt svar...

Sedan gör du det själv...

Det frångår mitt förnuft...



Men men....



Men eftersom du har bestämt dig att T inte skall få träffa sin dotter eller ha något med henne att göra...

Varför inte bara strunta i varandra då??

Det fattar jag inte heller...



Nu behöver du absolut inte tro att jag är vän med M & T för det är jag inte...

Har däremot varit...



MEN de KAN ta hand om barn, de är ödmjuka!!

Ja det finns mycket jag kan säga eller skriva om dem,..



Men som sagt, om du nu redan bestämt dig...

Varför inte bara lägga ned den här pajkastningen????

Känns väll något överflödigt att hålla på så som du gör... Eller ni... Eller vad som...



MEN Alla ni inblandade borde fokusera mer på HUR ni uttrycker er... MYCKET kan missuppfattas...



T.ex som ditt inlägg här & några till...



Ja, du anser att din dotter har en far där.. Helt ok!

MEN vad händer den dagen hon blir allvarligt sjuk, eller dyl. hon måste få blod, hennes blodgrupp stämmer inte med sin "pappas" & ditt blod fungerar inte att ge ???

Hon kommer ju självklart att ställa frågor...

Eller när hade du tänkt tala om för henne om T ???

HON har rätt att veta!!!

Tänk på henne ist'llet för att fokusera på allt negativt med T & M....

Bara onödigt & framförallt energi&tidskrävande...



Men jag tolkar iaf ditt inlägg som att du inte vill låta T & M ha henne / träffa henne pga DINA känslor... Att du känner dig sårad över T (eller något)....

Rätta mig gärna om jag har fel...

Bara så här jag tolkar det....



Men iaf... Tänk på barnet/barnen...

Tänk på att hon har syskon som du hindrar henne från att träffa nu!!!



MVh Martiina

2009-12-09 @ 07:37:25
URL: http://tigresslily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0