hmm massor av frågor

Har nu skickat ett mejl till svt för att se om dom har ett visst program om mobbing som en kille va med i som hade blivigt mobbad i en skola jag känner till..

Hade varit bra att se det igen och även se vad jag kan göra..
Jag vet att jag varit med om en hel del saker som kanske måste rättas till när det gäller saker som jag inte kan hantera...

Men men får se om det kommer något får ju i så fall lägga ut länken här..

hepps sitter hos grannen och umgås som vanligt hehe...

men men det e dags att tänka på annat ska in till läkarstationen när dom öppnar igen och se till att dom hjälper mig med en sak så får vi se om det händer något hade varit bra

hepps ganska bra jul har jag och luna haft iallafall... underbart..

Nu sitter jag och spelar på facebook med och det e rätt så kul men men ska la vara social nu en stund här men men ha det bra hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0