mindre lyckad natt

detta va ju en mindre rolig natt...
tog tempen på luna och hon hade 40.7
graders feber jag bestämmde att åka
te akuten. vi åkte en grus väg först
va det ett rådjur som hoppa ut framför
bilen. vi klara oss. sedan kom det en
kurva och bilen gick rakt fram ut i diket
över till gärdet och sedan va det att försöka få
upp han på vägen igen. hoppa över vägen ut på
nästa gärde sedan skulle vi hitta en utgång trodde
vi hittade en men bilen hoppade då genom ett till dike.
sedan va vi uppe på vägen igen. jag har ont i ryggen luna
klara sig exet har ont i huvudet. sedan satt vi på akuten
tills kl va 03.00 ingen lyckad natt om man säger så.
OBS: det gick inte fort det va halt som fan.

Och det läkarna sa vi mindre kul det med. nu ska hon ha antibiotika i 10 dar tror jag.
hoppas skiten går över min lilla stumpa mår inte alls bra just nu.. hon yrar och håller på tycker så synd om henne..

nej läggdags nu då....

inget dagis för luna imon inte..

sov gott hej hej

Kommentarer
Postat av: lillasyster

aaw , stackars luna :/

du får krama henne från mej:)

jag älskar o saknar er massor :D<333

2009-12-17 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0