mycket att göra

Ja nu är det mycket att göra....

Hämtade nyss luna från dagis så glad hon är när hon är där. nu har jag lagt henne för att sova middag får se om hon ghör det hon har ju en tendens att sitta och skratta åt hennes kanin istället för den är mycket roligare när den skuttar runt i buren :P

blir till att fira jul utanför stenungsund denna julen hos min mamma. Mitt i skogen ute i ingenstans :p

Min mormor kommer vara där kommer bli kul att träffa henne har inte träffat henne på länge.

Fick reda på att morsan har haft svin influensa nyligen :S tur jag inte åkte ditt men visst jag har ju vaccinerat mig och luna är med vaccinerad. men ändå... men nu e morsan frisk som tur e.

Jag har köpt en så söt julklapp till luna. men hon ska få flera...



Någon som vill köpa en volvo 945 turbo fd polis bil automatare??
Jag vill ha en elt annan bil därför jag nu säljer den. går som bara den det e klös i denna bilen.
hör av er om ni e intresserade...


hepps nu ska jag diska tvätta och lite så.. kommer kännas jobbigt att lämna denna lägenheten gillar den faktiskt väldigt mycket synd den inte låg närmare gbg bara... för nu ska jag hem jag har bestämt mig hatar tidaholm...


Nej måste sätta igång hej hej

Kommentarer
Postat av: lillasyster

du ska komma o bo här nere så ja kan va med dej o träffa luna mer :D

saknar dej systerryster (a)<3333

2009-12-10 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0