som svar på din kommentar

Alltså...
Jag fattar inte....
Du skriver klart & tydligt i ditt mail tillbaka till T (& M) att de inte får lägga ut ditt svar...
Sedan gör du det själv...
Det frångår mitt förnuft...
svar nr1: Jag gör det för att hon gjorde det mot mig då är det ju bättre att jag står för det själv och lägger ut det på min blogg själv istället.
Men men....

Men eftersom du har bestämt dig att T inte skall få träffa sin dotter eller ha något med henne att göra...
Varför inte bara strunta i varandra då??
Det fattar jag inte heller...

Svar nr2: Att strunta i faktumet att han är min dotters pappa det går liksom inte sedan har han sagt att han bryr sig så mycket om luna m.m men han kan inte visa de.

Nu behöver du absolut inte tro att jag är vän med M & T för det är jag inte...
Har däremot varit...

MEN de KAN ta hand om barn, de är ödmjuka!!
Ja det finns mycket jag kan säga eller skriva om dem,..

Men som sagt, om du nu redan bestämt dig...
Varför inte bara lägga ned den här pajkastningen????
Känns väll något överflödigt att hålla på så som du gör... Eller ni... Eller vad som...

svar nr3: Det är knappast bara jag som håller på utan dom har en jävla del att stå till svars för att dra upp mig i rätten och vilja ha ensamvårdnad om ett barn han inte känner och sedan påstå att jag är en dålig mamma det gör mig förbannad svårt att förstå det kanske?

MEN Alla ni inblandade borde fokusera mer på HUR ni uttrycker er... MYCKET kan missuppfattas...

T.ex som ditt inlägg här & några till...

Ja, du anser att din dotter har en far där.. Helt ok!
MEN vad händer den dagen hon blir allvarligt sjuk, eller dyl. hon måste få blod, hennes blodgrupp stämmer inte med sin "pappas" & ditt blod fungerar inte att ge ???
Hon kommer ju självklart att ställa frågor...
Eller när hade du tänkt tala om för henne om T ???
HON har rätt att veta!!!
Tänk på henne ist'llet för att fokusera på allt negativt med T & M....
Bara onödigt & framförallt energi&tidskrävande...


svar nr4: Jaqg tänker på henne i massor det kanske är därför jag blir förbannad när han inte kan ens skicka ett kort på hennes födelsedag eller liknande. Jag har inte bet honom om pengar men däremot att han kan visa henne att om han nu bryr sig så mycket som han har sagt så kan han ju skicka ett kort men jag har ju så jävla fel hela tiden.

Men jag tolkar iaf ditt inlägg som att du inte vill låta T & M ha henne / träffa henne pga DINA känslor... Att du känner dig sårad över T (eller något)....
Rätta mig gärna om jag har fel...
Bara så här jag tolkar det....

svar nr5: sårad nej för bannad jag tycker inte man gör så som han och hon har gjort.

Men iaf... Tänk på barnet/barnen...
Tänk på att hon har syskon som du hindrar henne från att träffa nu!!!

Svar nr6:
Dom syskon hon har är hanna gabriell och jessie och dom träffar hon. det hindrar jag inte men mera syskon har hon inte så är det bara.. Hon har 3 syskon och det funkar kanon bra jag har bra kontakt med dom andra mammorna med.

MVh Martiina


hoppas detta va svar på dina frågor vill du fråga mera så gör bara det jag är inte omöjlig. Mvh nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0