värmer i hjärtat

Det värmer i hjärtat att veta att mina syskon faktiskt tycker om sin stora syster.

Ja min älskade syster jag ska komma hemåt iallafall neråt. hatar att bo så långt ifrån dig och markus.

Och jag vill att ni ska kunna träffa luna mera...

luna äter själv nu hon e så duktig älskar henne så mycket sedan så badade hon och jag skvätter vatten gör hon med haha.... så söt e hon min docka..

Hmm ja just de jag e singel och ska flytta med min dotter...
Luna ska få vara hos mitt ex varannan helg och på lov och sånt visst han e inte pappan som står på pappret men han e den pappan som hon anser att han faktiskt är hon vet inget annat pga andra komplicerade saker. Och jag anser att det kan fortsätta vara så... luna älskar sin pappa mest av allt och jag vill inte ta det ifrån henne. och han älskar henne så jag vill inte ta det ifrån honom.

Nu sover min lilla docka. Hon är så otrolig söt. sötast i hela världen.

ne nu ska jag vika lite mera tvätt det är en hel del :D:D

caroline och markus älskar er mina små syskon. Ni betyder massor för mig.. älskar er // eran stora syster




tack syster för denna fina bilden.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

aaw syster saknar dej super mkt o luna vill kunna åka till stan med henne o shoppa (a)

vill vara med dej o henne

saknar er massor

jag älskar er <333

2009-12-11 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0