Hemma

Underbart e det att bara ligga med henne i famnen och hon somnar på armen :D Underbar e hon min lilla docka.

Hon är stor nu snart 9 månader gud vad tiden går fort känns som om jag fick henne för inte så längesedan..  men men så e de..

nej nu ska jag gå till henne igen hon ropar på mig.. Hon är verkligen mitt allt... Älskar henne så det gör ont går inte att beskriva asså..

nu närmar det sig men det blir skönt när det är över. vilket det snart är :D

ny bil har jag med :D gjorde mig av med saaben det går ju inte att åka :P så det blev en till volvo så nu har jag 2 volvo bilar 3 då har VI ska jag väl säga :P



Nej nej ha det så bra laddar upp en till bild idag på min docka...

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0