LUNA FLYTT m.m

Hej

Va och handlade idag handlade 3 plancher som jag ska hänga i lunas rum jätte fina :D sedan köpte jag saker hon kan leka med i badkaret jag bara längtar köpte bad salt och grejer idag med :D Om jag e lycklig nu jag ska ju flytta och luna med hehe hon och jag e bäst.....


Så glad hon är hela tiden va på bvc häromdagen och vägde henne och så och allt är som det ska.. men gud vad stor hon är för att vara 9 månader men de va jag med när jag va liten så det e ju inget med de.. Lik sin mor :P

Det går framåt med flytten tvättar för fullt och har snart gjort klart köket och klädkammaren e redan städad och klar ska bara moppa golvet men det gör jag i alla rum sedan när det är tomt. ska ta sov rummet sedan och bad rummet sedan vardags rummet det e där vi samlar alla grejer nu så det får jag ju ta sist :P men men så är det jobbigt att flytta men ska bli så skönt slippa denna kalla lägenheten:D

nej nu ska jag fortsätta lite till



MAMMA ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL DU ÄR DET BÄSTA SOM NÅGONSIN HÄNT MIG DU ÄR MITT ALLT OCH DU INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG... MAMMA ÄLSKAR DIG LUNA ELISABETH MARGARETHA ERIKSSON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0