MYCKET PÅ EN GÅNG



DOCKANS ENA TÅRTA PÅ DOPET KOSTADE 500 KR FÖR BÅDA TÅRTORNA INTE SÅ DYRT ELLER VAD TYCKER NI?

Ja nu närmar det sig ny lägenhet hehe en 3a och luna får eget rum in glasad balkong badkar ett rosa rum ett blått rum kanon fin lägenhet men gud vad skönt det ska bli med badkar har längtat så.. och Det som är kul det är att bada med luna hon plaskar i vattnet och man får riktigt många skratt. min lilla docka hon e så underbart söt hon tittar på mig och så gör vi ett av våra ljud sedan as garvar hon. hon skrattar och pratar om vart annat. Tänka sig att jag fick en så underbar dotter som är så lik mig. asså det mesta har hon fått av mig så kul är det.. Och nu tittar hon på mig och säger mamma och hon tittar på jonas och säger pappa. hehe hon e för go hjärte gullet.


Nej nu ska jag göra annat ska ju packa och sånt med det e viktigt att jag gör de så jag är färdig innan söndag. måste se till att allt blir rätt kök och så.. det e inte lite grejer jag har samlat på mig men jag älskar grejer som tur e har man skärpt sig sedan man fått barn. Vilken slarver man kunde vara innan men så kom min ängel hehe..

Hon får allt det bästa och det ska hon ha hon är ju mitt allt..  Min docka hon har legat i min mage så länge sedan kom hon ut och hon gör mig så lycklig vi busar skrattar pratar och mycket mera ihop.

Ne nu måste jag verkligen gå..


LUNA MAMMAS ÄNGEL DU ÄR UNDERBAR: INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG DU ÄR VERKLIGEN MITT ALLT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0