underbart




jag fick alla bilder från dopet nu helt underbart fina hehe...

ja imon är det då bvc ska bli kul.

denna veckan kommer bli seg ska fixa lådor nu ska ju flytta det e den 1a på söndag och då får jag flytta in i min lägenhet hehe. en 3:a blir det med så min vackra unge får ett eget rum. inglasad balkong är det med.

livet är inte alltid lätt och ibland får man ta sina smällar men just nu har allt vänt och allt går åt rätt håll.. Längtar till helgen för då e denna jobbiga vecka över så man slipper just de. Inte många som vet men jag vet hehe att flytta är ju roligare om man säger så..


men men lägger upp en bild från dopet så fina e vi hehe...


LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG. DU ÄR DET FINASTE JAG HAR DU ÄR MAMMAS ALLT...


SÄGER BARA DE TRY AGAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0