jobbigt läge

sitter och funderar nu på hur man kan göra så???? kan någon förstå det?? ni som känner mig väl vet vad jag pratar om eller hur???

bra att det finns folk iallafall att prata med ska försöka ta mig till en person mycket snart och prata med henne gud så underbart. Hon förstår mig precis och nu så stötar hon mig som bara den. Underbart och vi har inte ens träffat varandra men hon finns där hela tiden nu..

Hopps nu ska jag och luna in och duscha sedan är det säng gång för hennes del. även jag e trött har varit en hel del att stå i idag inte så lite heller.
men jag kommer bita ihop jag kommer vara stark och klara mig ur detta. även fast jag mår dåligt inombords så tänker jag bita ihop och ta varje dag som den kommer.

Trodde inte man kunde tycka så illa om någon som jag gör just nu men det gick tydligen. Får en människa behandla någon så illa??? det är ju inte bara mig människan drabbar.... jaja men så är det folk säger jag bara..


nej måste gå nu min lilla docka ropar på mig.

hej hej


LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0