Går bra

Livet är bra sitter hos jonas mamma (lunas farmor) och luna hon går runt och hon kryper och håller på som bara den hehe.. så go min lilla ängel. Det e verkligen mammas och pappas älskling detta hon ropar på både mig och jonas  skriker mamma och pappa hehe så go hon är..


Idag fick jag en fågel en nymfparakit så go den är ska strax hem och fixa. och byta i buren och så...

Finns det någon som vill ha en katt med tillbehör?? jag kan ej ha kvar honom. jätte mysig är han helt underbar. skriv en kommentar bara!!

Känns jobbigt att göra sig av med katten men jag kan ej ha kvar honom han behöver få komma ut.


Nej nu ska jag ta min dotter hon är lite krånglig men det är väl så just nu i hennes ålder:D:D
Hon har 13 tänder nu min docka så fort det har gått..

nej ha det så bra ska göra annat nu hon ska sova med hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0