Livet

Ja nu växer det ett litet liv i min mage hehe underbart.

Luna hon leker nu vi är hemma hos hennes farmor och deras 3 hundar hehe luna är väldigt omtyckt av hundarna.

Idag va jag inne på polis stationen igen och dom pratade med mig om förhör på jonas ex. det går jätte bra hon kommer nog inte undan längre.


Nu är jag med björn och sanna  dom är med här hos jonas mamma. vi funderar på att åka och bada. sist vi va ute så fick luna känna på vattnet det tyckte  hon va roligt och skönt hehe men hon fick bara känna lite fort...

ni som är anonyma kan ni inte skriva era namn när ni kommenterar. så man ser vilka det e...

Nu ska jag leta bil igen har ju en ny men behöver en kombi nu när jag fick veta att jag ska ha en bebis till hehe...

Ta hand om er och just du onödigt att starta det igen va...


Älskar Luna Jonas och Bebis <3

Kommentarer
Postat av: karolina

Hej!

Förlåt glömde fylla i mitt namn när jag skrev kommentaren från mig. Men jag hoppas att du fattade att de var jag. hehe.

På fredag bär det av mot erat håll. Kom ut till Madängsholm vettja å hälsa på mig. Så får du träffa alla mina 3 barn. Har med mig dom nämligen. Lite synd bara att min "nya" karl inte kunde följa med. Jag försöker slå en pingla på onsdag efter 18. Barnen har fri idrott mellan 18-19. Kram på er!!!!

2009-06-23 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0