Min lilla älskling

Gud vad jag älskar min underbara dotter finns inget på denna jord som betyder så mycket...


Idag har hon fått vara hos sin farmor medans jag och hennes pappa har varit ute lite och åkt bil:D

Lunas farmor fick en kommentar av en god vän till henne...

``Men herregud hon e ju inte lik nathalie hon är ju mera lik jonas´´

jag tycker det e lite konstigt men men kanske e så.... Jag är bara glad om det är så:D

Jag har iallafall underbaraste fästmannen i hela världen och världens underbaraste dotter..

Jag har min familj och det känns så underbart. Mamma pappa och Luna. :D:D

Nej nu ska jag snart nana. det är ju sent nu.

god natt ni som förtjänar det. Ni andra som bara SNOKAR Behöver ej ta åt er.

ÄLSKAR MIN DOTTER LUNA OCH MIN UNDERBARA FÄSTMAN JONAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0