UNDERBART!

Ja då va denna midsommar dagen slut. har varit hos jonas gudmor och med hans mamma och hennes gubbe samt goda vänner. Åt som bara den och luna med hehe..

Då va det dags igen Luna ska få ett syskon och jag ska bli mamma igen hehe. underbart det är. Är nu i början precis så mår lite illa och så men de kommer gå bra.. Så glada vi är Nu ska luna äntligen bli storasyster :D:D min lilla docka. visst hon har ju sina halvsyskon inte långt här i från i nässjö då och jag hoppas dom kan träffas lite mera men denna bebis kommer ju vara hemma så nu blir hon storasyster nästa år för första gången blir nog flera gånger hoppas jag. jag vill ju ha flera barn. Jonas är jätte glad och jag med även luna skrattar hela tiden... Våran goa unge blir 2 år då när bebisen kommer. Jag tycker det är så roligt. Det blir typ mamma pappa luna och bebis!!!!

Nu ska jag byta bort min 740 tic emot en volvo 855 av något slag. Måste ju ha större bil och så. det är bra att planera.

Haha i förrgår va det lite roligt vi va ute hos en god vän till mig och pratade och så hon har en kanin och den fick ju luna självklart syn på. så igår pratade jonas med mig om att han ville köpa en kanin till luna jag va tveksam men han lyckades tjata lite tills jag gick med på det så nu har luna sitt första egna husdjur:D en liten dvärgvädur som är 10veckor..

Karolina: hoppas verkligen du kommer hit snart så man får träffa dig igen. Och ring gärna i veckan så man får prata med dig men ring helst efter 18.00 om du kan. ta hand om dig många kramar

Nej nu ska jag lägga mig brevid min underbara fästman och kolla på film och bara njuta av att ligga i hans armar..

Skriver mera imon.. hej hej

ÄLSKAR LUNA JONAS OCH BEBIS!!

Kommentarer
Postat av: sara som bodde hos carina

hej kul att du ska bli mamma igen man får önska lycka till!! hur mår luna o du annars då!!!

2009-06-20 @ 17:18:55
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!

måste man säga nu ju. kul att höra att en bebbe är på väg. jag kommer upp till tidaholm på fredag. ska till madängsholm. får hoppas att vi hinner träffas i helgen. ha det gött kram

2009-06-21 @ 17:27:11
Postat av: Anonym

Grattis till magen... hoppas att allt är bra med er

2009-06-22 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0