För det första

så finns det en som känner honom bättre än vad du någonsin kommer göra och du du har bara inte fattat ja visst väntade jag hans 5 barn men hur många mer ska det komma och beblanda inte min dotter med den ungen du har i din mage min dotter har 3 syskon inga flera kan jag lova... Den människan som känner t bättre än dig kan han förklara vem det är....


Nej fan orka med er 2 asså har annat att tänka på min dotter till exempel.....


Karolina tack för ditt stöd och att du förstår mig somliga är verkligen riktigt blonda på insidan... kram kram

Kommentarer
Postat av: metalbaby

jag är mycket medveten om att jag bär det 6.



vi vet vem du menar, men det är en jäkla skillnad på att känna nån nu och då....lägg bara ner nu ...det är ingen som orkar med skiten längre.



2009-03-16 @ 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0