ATT FOLK ALDRIG SLUTAR

Nu idag fick vi reda på att J´s ex försöker reta upp honom så han ska bli arg och göra något dumt så att hon kan sätta ditt honom så att han åker in. Jag tror det är för svart sjuka. det brukar ju vara så..

Nu har vi slutat svara vissa på sms men dom skickar ändå men vi har aldrig mera tänkt att svara för vi orkar inte med dom...


Jahopp då närmar sig lunas 1års dag hehe ska bli jättekul. Hon blir stor våran lilla flicka men de tror jag jag kommer säga varje födelsedag hehe... allting går framåt hon är jätte duktig. hon blir så glad när pappa kommer och hämtar henne på morgonen och så lägger dom sig i sängen och hon pillar i pappas hår hehe... så söta dom är ... är så lycklig över att jag har min familj allting går så underbart bra..

Nu stänger vi ute folk ur våra liv för vi har fattat vad det är som skapar bråken. Och allt är så mycket bättre nu utan alla dom.

nu har vi fixat och donat städat vårat och lunas rum idag helt underbart. Luna bara skrattar hela tiden.
vet precis vad vi ska köpa till henne i födelsedags present. hon kommer nog gilla den.

nehe om man skulle kolla lite tv sedan sova ta hand om er som bryr sig.
resten som bara kommer snacka sin skit kan bara dra ni har inte här att göra..


ÄLSKAR MIN FAMILJ NI ÄR UNDERBARA!!!!!

Kommentarer
Postat av: kristina

Känner igen det, Magnus förra höll på tills jag var gravid med Hilma(vår dotter nr2), typ 3 år då. Fattar inte att de inte kan gå vidare.



Hoppas att det löser sig:)

Kram

2009-05-22 @ 10:44:17
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0