Min familj

Jag älskar verkligen min familj är så glada att jag har er.

jonas du kom tillbaka till oss och vi är glada för det. man ser på hela luna hur glad hon är. det märks att du ska vara med oss. hon har verkligen saknat sin pappa.. och jag har saknat dig med.
Kärleken mellan dig och mig kan ingen någonsin bryta du betyder så mycket för mig älskar dig.

Ja så va det dags att fixa min bilkörde in den på besiktning igår och fick 3 2or inga svåra det va vind rutan spricka så den måste bytas, handbroms och dragkroken. så det ska bytas sedan ska den bytas bort kan ju inte sitta och åka lastbils reggat när vi är 3 st i familjen.

snart blir min docka 1 år. gud vad tiden har gått fort alldeles för fort. men det är kul hon kan så himla mycket nu. hion skriker MAMMA när hon står i sin säng och vill upp hehe och självklart går jag till henne då:D hon e så underbar min lilla docka...
Hon mår så bra och är så lycklig och det värmer verkligen i hjärtat att se henne med sin pappa.. Underbart är de.

läste en dagbok i går som verkligen rörde mitt hjärta att en människa kan gå igenom så mycket och vara så stark kan jag inte förstå.. Men hon klarar de.. rekomenderar er att läsa den www.branden.blogg.se..

Nej nu ska jag fixa här hemma sedan ska vi åka och börja med bilen :D:D sedan ska den bort på söndag...
ha det så bra nu hej hej

Kommentarer
Postat av: kristina

Tack för din fina kommentar:)



Vad glad jag blir när du nu skriver att du uppskattar din familj. Det känns skönt att veta att det som jag skriver om förmedlar en viss insikt över att människor har det bra trots allt. Och kanske uppskattar sin familj en stund:)



Kram

Kristina

2009-05-16 @ 13:41:17
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0