okej....

Jag har inte skrivit att dom ska ta våra barn inte alls.. jag skrev att HAN kunde visat lite att han brydde sig om luna. TEX skicka ett kort eller så till henne när hon fyller år på jul m.m men det har han inte gjort och vill han finnas eller så för henne så kanske han ska göra de även om jag är arg på honom...

Visst ge du en eloge till henne jag bryr mig inte om igentligen vad alla andra säger tycker bara dom kör en sån stil så man blir förbannad. Smäll??? konstigt att vi hämtade jessie då... hmm fanns ju inte en anledning eller så. Och du som är utanför du känner inte ens mig du vet inte vem jag är jo du vet att jag är lunas mamma inget annat. Folk utanför brukar vara väldigt bra på att lägga sig i men det e nog fan det ända.. ni vet inget så är det bara....

Aldrig jag skulle vilja att han hade min dotter. Han har gjort sitt val liksom. så är de bara... han har förlorat det dära med att träffa henne.. han har förlorat att se henne växa upp precis som han har gjort med sina andra barn.

slut diskuterat med dig nu asså orka med folk som tror du kan allt och lägger sig i något som dom inte har med att göra...

Nu ska jag fixa här hemma jonas hämtar luna på dagis och så nu så snart kommer min lilla docka hem så mysigt...

HEJ

Kommentarer
Postat av: cissi

men vad bra då! du vill inte de ska ha luna,hon har redan en bra pappa ändå,och maya är en idiot,blablabla skriv om nåtr annat då.. SNÄLLA så trist blogg

2009-11-17 @ 20:00:28
Postat av: Anonym

Jag känner inte dig och inte heller Maya, men jag läser hennes blogg och tycker hon verkar vara en kanon tjej. Och jag måste säga att jag tycker du verkar oerhört barnslig, velar fram och tillbaka. Du vill att ditt barn ska ha kontakt med dess pappa, men du tänker inte låta dom träffas. Är det bara några kort och pengar du vill ha? Eller? Och att dra in dom andra barnen är bara fegt, då barn inte kan försvara sig själva. Och om han har andra barn han inte träffar så är det väl inte dina bekymmer, se till att ta hand om ditt barn först och främst. Vet så klart att detta inte är mitt problem eller att jag inte ska bry mig, men har man en öppen blogg får man fan ta kommentarer, och är man så barnslig som du verkar vara så... Inget du behöver bli arg över, för jag känner som sagt inte vare sig dig eller Maya, har bara en åsikt.

2009-11-18 @ 09:18:25
Postat av: sandra

cissi, om du tycker bloggen e trist, prova läs nåt annat som intresserar dig mer..?



O du anonyma, du känner ingen av dom säger du, därmed vet du inte ett skit av vad som har hänt.. Fakta o kommentera efter kanske?



Älskade Natta, du gör så rätt så rätt, kan idioten inte ens komma o träffa Luna på bestämda tider, behöver han inte träffa henne alls... Han har haft sin chans över ett år, o fortfarande inte visat nåt intresse för henne. Han e inte värd henne.

2009-12-09 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0