reaktion fick jag iallafall

HAHA jag fick en reaktion men från någon som jag verkligen inte tycker ska skriva en fegis som skaffar gäst lösen på sin blogg bara för att hon har svårt att fatta att folk blir förbannade på henne.

Men jag fattar inte det fanns inte ens en reaktion när hon fyllde 1 år. inte ett kort till henne på posten ingenting om han nu hade brytt sig och ville visa för henne att han fanns där så säger man väl på något sätt grattis eller??? men enligt er nu så måste jag vara dum i huvudet som säger så.

Jag vet och jag har fått information som jag har plockat upp och tagit till mig.
Är det så konstigt att 3 mammor till hans barn tycker och tänker samma om honom?
Men de är vi som är dumma i huvudet då enligt er.

Hade luna betyt så mycket så hade ju han kommit när det va sagt på familje centralen men bara för att du inte fick vara med så strunta han i de. Hur jävla normalt är de då. hade luna betyt så mycket så hade han struntat i det och kommit ändå och visat att han ville träffa henne. men det va som jag visste hela tiden. Han känner inte henne antagligen kommer han aldrig göra det heller.

Min lilla docka är så lik mig till många sätt och är hon som mig på visa sätt så vet jag hur hon kommer reagera. Men jag vet nu hur allt ligger till som vanligt skyller du på mammorna och du kollar aldrig på dig själv. jag va i munkedal och bytte bil och det bytet gick väldigt fort med tanke på att jag inte ville få syn på er. men han jag bytte bil med visste vem du va och det va väl inga bra ord som kom. så det är inte bara 3 mammor som inte gillar dig det finns tydligen flera.

men vet du en sak ni har gjort så mycket skit mot mig men även mot en av mina närmsta vänner jag vet vad som hände jag va liksom där och hämtade jessie. jag vet vad som sas med och att torgny inte är så stark att kunna säga ifrån till dig är ju upp till honom men vips så förlorade han jessie med. onödigt... sedan är det väl väldigt onödigt att stå och gappa och skrika när man har ett barn i famnen eller??????? idiotiskt att göra så...

Sedan vet jag att han inte betalar till f-kassan varför skulle han göra det det har han aldrig gjort innan med sina andra barn så vf nu???

Hmms jag vet hur de va med jack, så varför skulle det inte vara så med texas...
Det va ju samma som när torgny tog upp jack och struntade i luna eller där vid jul hon fick en leksak och jack tog den ur hennes händer och ni sa inte ens till... normalt. Där såg man verkligen sedan såg man hur allt låg till när det va rättegång. smart drag änna.......



nej nu ska jag gosa med min ängel hon dansar medans jag lyssnar på musik så himla söt e hon... haha nu ropa hon på pappa men han hör inte för han diskar. måste gå nu... hej hej

Kommentarer
Postat av: cissi

helt seriöst? jag måste få fråga en sak? Om Togge nu är en sån skitpappa å maya är en sån jävla idiot? VARFÖR tjöta om att de ska ha era barn då?? Om de nu är så olämpliga,borde ni vara glada att era barn slipper dom.. Eller? jag fattar inte?

Nu känner jag detta par litegrann och skulle knappast påstå att de är olämpliga för hade dt vart jag som ni kom till mitt i natten så hade ni fan fått stryk,och det står jag för!

Så en eloge till maya som bara sa ifrån...

2009-11-17 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0