dagen

Började med dagis kl 09-11 sedan va det hem ge luna lunch sedan vidare till tandläkaren sedan hem en stund igen. jag slapp borra idag iallafall. sedan åkte vi på ett annat möte. sedan hem igen för att fortsätta med omöbleringen men hur fan kan man möblera om när man har en som retar en hela j*vla tiden. så trött jag blir men men inget ovanligt om man säger så blir bara så förbannad på sånt jag vill ha det snyggt runt om kring mig har bott i råttbon innan luna kom till de räcker ja du fy fan vad det såg ut på dom ställena men det va innan lunas tid nu hålls det iallafall städat men ändå. man får aldrig något gjort. jag får skit för att inte jag håller koll på räkningarna ``som om det bara är mitt ansvar´´ om man bor 2 vuxna och ett barn så är det väl båda vuxnas ansvar eller??? sedan har vi allt annat som inte sköts jag blir tokig på detta tjat att det aldrig blir någon ändring.

Skit samma jag får ta allt själv orkar inte tjata orkar inte bli arg längre.. det e bra nu men man stör sig ändå.

Nu har jag börjat banta. käkade korv och broccoli förut sedan blir det köttfärsås och rivna morötter. jag har gett mig fn på att gå ner i vikt då ska jag göra det med. Nej nu ska jag ta ett äpple sedan fortsätta..

Kanske man kan sluta röka snart med :P

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0