JAG HATAR DIG!


Den här låten är verkligen till dig.. Hur fan kan du vara så jävla dum din idiot. jag är så jävla trött på dig. du har försökt förstöra mitt och min dotters liv men du kan glöma det du knäcker inte mig så lätt...

VEM FAN SKRIVER TILL NÅGON NÄR EN MÄNNISKA FÅTT MISSFALL OCH ÄR LEDSEN
FÖRST till elin.
``BEKLAGAR SORGEN :D´´ Sedan efter jag hade skrivit så fick jag te svar ``det är inte bara jag som är glad utan många med mig bebisen har det bättre där den är nu´´

ååååååå HATAR dig ditt helvete..

Fattar inte hur folk kan komma och klaga hela tiden är det någon mera som bor här i lägenheten med mig och jonas är det någon som ser 24/7 eller... va fan nu får folk ge sig jag kan ta hand om min dotter därför hon mår så bra.. pratar och går och skrattar varje dag typ hela tiden...

Men tydligen måste jag ha flera som bor här som ser varje dag hur luna mår... för dom säger ju att jag inte kan ta hand om henne därför jag fått så mycket beröm av bvc..

FY FAN FÖR FOLK SOM INTE KAN BETE SIG... FJORTIS JÄVLAR..

Jag e verkligen så trött på just dig nu.. jag sa till dig att de inte e rätt tillfälle att reta mig nu inte nu när det e så mycket sorg.. men vet du vad då får du stå för det med okej.... kom inte och lipa när det väl e kört...


USHA FÖR DIG!!!!


TILL DIG DIN FJORTIS:

Ahmen nu äre' så att det här är värsta fjortis låten. .

Sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.

Vill du ta på mig, följ med mig så ska jag ligga med dig.
vill du ha mig i natt, ge mig en cider så särar jag på benen snabbt.

Jag vill ha uppmärksamhet, för det är det bästa jag vet!

Sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.

Sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.

Jag vill knarka och bli full, så alla fulla gubbar kan få sig ett knull.
Ge mig en cigg, annars blir jag galen, jag är beroende, kommer ihåg första dagen, jag testdade rohypnol, Vakna med smärtan i mitt rövhål.


Jag vill ha uppmärksamhet, för det är det bästa jag vet!


Sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.

Sommaren är här och jag är snyggast i världen, jag glider på stranden som en diva i sälen.
Alla killarna dom kollar och sneglar, jag är en fjortis och jag får er att dregla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0