mycket

hej hej
Nu har vi påbörjat om möblering i lägenheten kommer bli riktigt bra.
kommer ta kort sedan på hur det blev..


Imon är det dagis dags igen kl 09.00 till 11.00 ska vi va där. det går riktigt bra att vara där luna tycker det är jätte kul. Och det är ju iallafall bra de.

På tisdag är det ridning igen kommer nog få pricci igen en D-ponny som jag hade sist och hon är ju verkligen underbar så det är helt perfekt iallafall för mig. Det ska bli kul att se hur detta kommer gå på tisdag om jag kommer ha lika mycket träningsvärk eller inte :P sist hade jag ont som fan men det e ju bra iallafall då har jag ju tränat lite :P sedan ska jag bara komma igång med simningen igen. 1 gång i veckan ska jag göra det med.

Jag har börjat äta mindre och går ner i vikt nu ska man bara sluta med allt det söta som man äter inte bra det dära.

imon ska man iväg te tandläkaren och laga ett hål gubben får vara med då hela dagen behöver ju honom så han kan passa våran dotter annars hade han åkt till sin gudfar och hjälpt honom med gården. men det är mycket imon.

Dagis 09.00-11.00

Tandläkare 13.15

annat möte 15.15

mycket imon men det kommer nog gå bra.

sedan är det hem och fortsätta ändra om och tvätta har ju egen tvättmaskin och det är helt underbart att äntligen fått de. fick ha den för jonas mamma då det igentligen är hennes.

nej dags att sova god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0