tårar och sorg.

Va inne på mvc idag och sa att dom kunde avsluta inskrivningen och tårarna sprutade igen.

Jag bad om hjälp med med kurator och hon skickade remis till kurator så att jag kan få prata och gråta ut och berätta hur jag känner... allt känns så jobbigt nu bara... Jonas mår inte bra och inte jag heller men han e starkare än jag just nu.

Skulle ju varit på ultraljudet idag och kollat bebis första gången men när jag ändå va i sköävde på kss tänkte jag att jag kunde gå in och avboka men jag gick in där men vände med en gång och åkte till tidaholm och gick in till mvc.. Det går inte så bra just nu det e ju jätte jobbigt trodde verkligen inte detta skulle hända. Trodde jag skulle få en bebis i februari :'(.

våran lilla luna va så duktig idag hon satt i jonas knä medans läkaren gjorde ultraljud och då satt hon helt stilla.... Hon e verkligen pappas älskling hehe och det syns:D:D hon fullkomligt avgudar jonas... Det är så kul att se att dom har så starkt band... men samtidigt e hon mammas älskling med hon gosar och ropar mamma och går och leker men måste alltid hålla koll på mig... MITT HJÄRTA VAD JAG ÄLSKAR DIG!!!

Den enda gången hon har sett mig gråta nu på dom här 2 dagarna va i bilen när vi stog stilla och så myste hon och klappade mig på huvudet... hehe trösta sin mamma de tycker jag va gulligt...

UNDERBARASTE UNGEN!!!


SORGEN ÄR JÄTTE STOR!!! R.I.P BEBIS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0