volvo 760 kameljont

vill ha ut min bebi nu :P

Nu sitter el systemet där bara lite kvar nu tex bromsrör, soppa pump, pedal ställ, kåpa te växel lådan och instrument panelen men även te elhissarna :P mysssss...

Snart babi så e du ute efter 3 år som du stått... är hel nöjd med bilen kanon fin e den och kommer bli finare neon ljuse inunder bara så blir allt kanon.....


jag längtar massor snart ska jag ta ut husvagnen en helg det kommer bli underbart ska ju antagligen inte ha någon av mina bilar men hehe det kommer bli underbart kul
Den helgen kommer bli värd att minnas samt alla andra helger som kommer att komma.......

im the one who wants to be whit you deep inside i hope you feel it to.

why be alone we can be togheter baby you can make my life gone wild i can make you start to smile;)


det blir ett inlägg senare om varför jag skrev så.

neheps ska ändra om i min lägenhet.. det e verkligen storstädning som jag inte komme rbli nöjd med än på ett tag 3 timmar på varje rum lägger jag ner nu pga att det ska vara som jag vill.

Lunas rum e klart iallafall kommer lägga ut bilder på de:P jag kan när jag vill :D:D

födelsedagen e över och om jag fick en överraskning:D glömmer aldrig denna födelsedagen mysssss....

sedan ska min mamma betala färgning och klippning te mig kanon tycker det ska bli kul att se lite resultat jag vill ju förändra hela mig inte bara en liten bit....

Hepps e uppe för sent men dags att snart sova har lite svårt att sova för tillfället..

Luna mamma älskar dig massor

Luna och mamma forever:P<3

Längtar saknar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0