hemma igen

jahopp hemma i tidaholm igen kom hem i söndags har varit borta 2 veckor och 2 dar gött som fan.

hmms vet inte vad man ska säga om att jag e tebax i tidaholm... haha vill ju vara hemma i gbg.

va i uddevalla med kollade en bil. men stenungsund e finare:D hunden hade kul drog ner mig i havet jag som hatar havet :D

men det va roligt luna har iallafall haft de kanon :D så kul att se henne skratta och leka och se hur mycket hon älskar sin mormor :D


mitt troll börjar bli stor men oj vad jag älskar henne :D:D

va med emelie nere på gbg kalaset kollade carola. så gott att umgås med nära/gamla vänner :D har saknat er.



just de kommer lägga ut bilder mycket snart hehe men har inte blivigt så mycket pga omständigheter kommer inte bli bilder på luna men på annat :D


nepps kolla wallander nu hej så länge



Min och lunas vackra vovve benji <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0