husvagn och barndomsvän

ligger i husvagnen min tjejkompis sedan många år tebax tänkte att hon skulle vara smart. hon satte mobilen i kanten där värmen kommer upp.. haha mobilen åkte ner där.. fan vad jag skratta.kul som fan så de blev att lyfta hela min säng under brädorna och ta fram telefonen.

härligt det är att umgås med henne igen mycket skratt nu :P

saknat henne som fan sara svensson fan vad jag saknat dig du är en underbar vän som jag aldrig släpper...

husvagen och frtältet då somnade 05.00 igår blir de nu. åska regna blixtra som fan men till slut orka jag inte gå ut och putta ut vattnet från förtältet så när jag vakna så kunde jag knappt komma ut ältet hade rasat :P


ne nu e de film time igen.

ska träffa min pappa imon jag och luna.

har saknat min familj som fan...


hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0