hästar och jobb

sitter hos grannen fick inte igång bilen de e för kallt jävla diesel bil...

men men får fixa de under dagen..

i måndags red jag på min favvo häst pricci men hon vart rädd för något som smällde till utan för så jag flög av slog i huvudet och hela höger sida fick hjärnskakning haha men em nsatte mig på henne med en gång ingen så att jag inte skulle bli rädd..

har ont men det kommer väl att gå över någon gång snart hoppas jag verkligen..

fick strunta i jobbet idag känns skit..

luna har haft kul i natt hon vaknade i går kväll och ville komma upp tror hon drömde mardröm så tog upp henne och la henne breve mig.

jag trodde hon hade somnat hon har blivit duktig på att luras. så vid 2 vaknar jag då va de en liten luna som kom med min telefon och sa här mamma..

haha då blev jag lite trött så jag la henne i hennes säng igen. så kan det gå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0