idag händer de lite iallafall

ska åka iväg ovh kolla lite idag och kanske handla lite.


kommer vara kul som fan att hitta på något bara segt att köra golfen haha men men de löser sig..


känns bra att få ett samtal där de faktiskt finns folk som bryr sig mina riktiga vänner som upptäcker att jag inte hört av mig som jag brukar..

det är så mycket nu och allt med att jag sitter här ensam e jobbigt..

men men så e de.

i helgen kommer min katt hit som annars bor hos min mamma ska testa och se hur de går här hemma med honom.

men tror inte de kommer gå så bra svårt att omvandla en ute katt till inne katt men de får vi väl se hur de går haha...

ska bli kul att träffa min mamma i morgon saknar ju henne..

snart börjar utbildningen weiiiiiii !!!! :P


roligt allt detta..

nehe om man skulle göra sig i ordning fixa lite här hemma med.. .


ha de bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0