sista dagen på detta året...

ja gott nytt år alla :P

Nu är de dags för ny start på ett bra år..

LÄNGTAR SOM FAN JUST NU <3

kan inte bli bättre....


nepps för att byta samtalsämne....

m folk ens funderar på att åka till tidaholm så säger jag bara tänk om istället haha...

kommer man till tidaholm så måste man vara bra på att snacka skit annars blir man utsatt för ett helvete jag vet ....


på skyltarna in hit borde de stå välkommen till tidaholm Vänd för fan skitsnackarnas stad!!!!!

så länge du inte e tidaholmare så får du ett helvete och de e massor av folk som ska glo jämt segt är de som fan...

att komma in i en sån här stad de kan vara roligt men inte i just TIDAHOLM..


HATA HATA HATA TIDAHOLM....

gå klart min utbildning sedan vet man aldrig om jag stannar längre efter de eller drar...

men men får se som sagt... haha

skulle vara roligt att bo kvar...


nepps folk kallar mig lögnare men vågar inte säga vika dom är. säkert en tidaholmare som gjorde den kommentaren haha orkar knappt bry mig bara fegt tycker jag.


nepps byte av samtals ämne igen..


underbar kväll detta de kommer de vara hela kvällen go mat gott sällskap...
mamma va hemma en sväng idag lämnade katten min katt som bott hos min mamma eftersom att mamma skulle vara borta i helgen så fick han komma hem underbaraste katten i världen.

massa av roligt fok som hört av sig tur attallt kan förändra sig snabbt hehe mår bra men finns saker som rör i huvudet...

men nytt år nya tag önskar alla gott nyttår även om ni hatar mig...


ha det gött

älskar min underbara dotter


BETYDER <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0