helgen

red igår skulle haft pricci men hon ville inte in från hagen hon sprang ifrån mig hela tiden haha fick ta rhoda istället riktigt bra gick det trots snö ras :P

hoppas att jag får henne oftare hon och jag kom riktigt bra överens och det tycker jag e roligt..

strax bad time för lunisen:D hon älskar ju att bada så det e roligt...
hon e underbar min lilla docka nu svänger hon på rumpan när hon dansar och upp med armarna hehe älskar min dotter så mycket

strax dags för mat blir ungns stekt falukorv och ris samt sås till det samt jag ska äta broccoli och lunisen med hon älskar broccoli hehe tycker det e jätte bra...

hepps gå in på facebook en liten stund sedan dags att fixa..

jonas är ute med lisa (hund som vi lånat)
när han kommer in blir det till att fixa ordentligt..

måste berätta om vad som hände i natt  bara.

luna skulle vrida sig och slog tyvärr emot huvudet mot handtaget som är på mitt säng bord hon sover i vårat rum pga att vi håller på att göra iordning hennes rum målar och så... men iallafall hon vakna så jag tog upp henne hon somna i sängen sedan så vaknade jag till på morgonen vid 7 då klättrade hon upp i sängen igen hon hade nog gått en runda i sovrummet eller nått hehe...

hon hittar på bus hela tiden nu men men det e väl den åldern.. nej nu måste jag fixa hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0