dagen som vart





bästa låten ever


hmms ja vi handlade spackel färg m.m vi ska måla om i lunas sov rum:P

kom hem fixade lite kollade på en hund jag ska ha en liten vovve :P

sedan va det att laga mat lägga luna sedan färga jag håret under tiden som jag står i duschen vaknar min lilla docka :( hostade som bara den så hon fick vara med mig lite sedan la jag henne igen efter hon fått välling..

har börjat fundera på om hon är allergisk :( kanske e så hon är snorig ofta dags att kolla upp det.. som tur e så kommer hon tåla hunden... den som har hunden nu är allergisk men tål honom ändå.. skönt det iallafall luna älskar ju hundar..
det blir i så fall till att göra sig av med kaninen katterna och chinchillan :( men men allt för att min lilla docka ska må bra hon är ju mitt allt..

hepps ska packa ihop mig själv till sängen nu har en dag imon med ska ju till stallet och så imon :D:D

hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0