underbara låtar....





gillar dom här 2 låtarna...

asså jag har börjat må riktigt bra och jag är lugnare än jag någonsin varit och det känns helt underbart..
nu sitter luna och kollar tv och jag sitter här och skriver det e snart läggdags för henne en timma:D:D
då ska jag passa på att städa...
funderar på om man ska baka eller något snart med :D:D

i helgen blir det mycket...
stallet imon sedan stallet på söndag ska jobba lite eller a hjälpa till på tävlingarna och på söndag ska jag hjälpa till i stallet... :D:D det ska bli kul det va längesedan jag gjorde stall göra och sånt det va när jag bodde i stockholm...
och söderköping...

måste åka till dom 2 ställena snart och även motala men det ligger på vägen ju.. motala bor min bror hans tjej och deras dotter alltså lunas kusin emmy..
måste åka ditt saknar dom mycket.. har inte riktigt träffat min bror så mycket som jag hade velat men men så är det ibland han bor ju en bit bort.. nej får ta och fixa bilen och sedan åka ditt...

nej nu ska jag klä på mig och borsta håret sedan ska man ta en kaffe med grannarna sedan kanske köra en polare men vi får se hur det blir..

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0