lycka

hade varit gott att vara lycklig någon gång. har inte varit lycklig på många år men kan de vara så att det e på väg att ändra sig?  vem vet de kanske är så....

massa saker händer nu och så kommer de vara kommer bli underbart om allt går min väg......


de sämsta jag någonsin gjort i hela mitt liv va att flytta till tidaholm.

de näst bästa jag kommer göra i mitt liv är att flytta därifrån.

i tidaholm är de ungefär så att om man skiter på sin egen toalett så har man typ skitit i kungens mun haha

du hade kunnat ta bort våra bästa år på trean och speat in en serie i tidaholm våra bästa år ligger i lä gemfört med tidaholm hehe..



nu njuter jag av livet har träffat min storebror hhans tjej anna och deras dotter emmie. har varit hos farsan och självklart va min gulliga lillebror där med. underbart att träffa familjen.

luna och emmie fann varandra med en gång så gulliga kusiner hehe..

och jag har 2 jobbiga bröder som bara slås hela tiden. :P haha men jag älskar dom ändå....

ne ska vara social hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0