mögel:S och annat

kan det vara så???

luna är ju sjuk ungefär varannan vecka och det e segt men idag va vännerna här och det kan nog vara så att de e mögel. killkompisen va inne i lägenheten och blev tät i näsan fort.

jag e alltid tät och så och det e de som e så skumt.
min mamma va här på besök och hon blev med tät måste vara mögel vet ju ett ställe antagligen och det e under vasken. :S fan säger jag e de så att det e mögel så kommer dom ju få gå igenom hela lgh för att kolla. ååå jag vill inte vara med. får jag det bara kontrollerat så att jag vet till 100 procent så hade det ju varit bra men jag vet nu hur jag ska gå till väga. det blir nog bra tillslut men det e så störande så de finns inte.


så underbara vänner jag har. kommer bara och ringer på dörren och säger hej självklart kom dom in och tjöta lite skit drack kaffe och carin te :P sedan va lilleman med också så söt han e. verkligen en fin son dom har fått :D
han satt och tittade på mig och skrattade han tyckte nog det va kul det jag sa hehe.

får väl se om man träffar dom igen..


carola min vän måste träffa dig snart det va alldeles för längesedan nu.
tack för det du skrev förut du vet ju en del om mitt liv det kändes underbart att någon som vet kan kommentera och säga vad dom tycker och tänker. tack gumman för dom orden.


nepps massor att göra dags att sova så man orkar.
städa och fixa tvätta och så. sedan får vi se vad de e för väder så kan man kanske putsa lite fönster eller fixalite med bilen får se vilket..

hepps dags att nana... sov så gott :D:D


Lunis mamma älskar dig massor... du är mammas ängel :D

Kommentarer
Postat av: carola

<3

2010-06-20 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0