Mycket med allt nu

FÖR DET FÖRSTA!
Jag kommer inte flytta hem till gbg trivs bra här..

FÖR DET ANDRA!
Jag kommer inte sjunka ner till eran nivå.


hepps nu sitter jag hemma ska iväg en sväng snart.
red igår hade ju självklart underbaraste pricci allt gick kanon.

hur kan man se till att folk försvinner ur ett barns liv?? nu har ni lyckats med de hoppas ni är nöjda.

Airbagen i 945 sitter kvar för övrigt. sedan så tycker jag det är lite lågt att folk säger att polisen är ute efter en vit 940 för att jävlas med oss när vi har möt polisen och dom stanna oss och allt men det va inget ville bara kolla körkort.

hade vi velat köra på dig som du säger till folk så hade vi redan gjort de.
men lägger mig inte i din skit du får hållas med det själv. du sabboterar mera än vad du gör nytta.

men hoppas du på att jag ska flytta tillbaka till göteborg för det kommer jag inte göra..

dessa bråk till ingen nytta.
jag begär inte att folk ska tro på mig men man kan lyssna på 2 sidor innan man drar sin uppfatting och inte hota folk hela tiden det e änna onödigt.

men men så är det folk kommer komma och gå men när dom straffar min dotter vilket jag tycker e fel hon e inte äns 2 år än men är det så dom vill att välja bort henne så e la det så men ingen chans att jag släpper in dom i hennes liv igen man kan inte bara komma och gå hela tiden så nu sätter jag stopp här och nu. hade inte gjort det men dom sa att dom inte ville träffa luna mera då får la de stå för dom.
ni som läser min blogg vad tycker ni kommentera gärna helst inte anonymt för jag kommer inte ens engagera mig till att svara på anonyma saker..


hepps ska gå nu har massor att göra.. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0