Tankar.....

Jag har så mycket tankar nu. jag längtar hem vill vara hemma..
sedan längtar jag efter vänner och familj som jag inte kan hälsa på nu pga jag ingen bil har.
skatte skuld på den jag köpte och min turbo har sagt upp sig nu blir så trött.

Vill hem till ale nu.. finns massor av bra minnen där men även dåliga dom dåliga skiter jag i.


det finns några jag saknar där.

dra tillbaka 5 år i mitt liv då va jag glad och mådde bra fast va ju lite udda då haha.. men bortsett från de.

jag fanns på hem både i norrköping och i bålsta men det fanns alltid en som åkte till mig vilkket fall vart jag än vad. där visste jag att jag hade en som fanns för mig och inte skulle lämna min sida. men jag lämnade dock den personens sida och det blev som det blev men vi e fortfarande vänner..

de va en härlig känsla att ha någon som fanns där på de sättet så mycket.

så har jag det inte nu. nu längtar jag bara hem till ale och jag ska flytta jag vill att  luna ska få vara med sin mormor och morfar morbror och moster.

jag sitter inne här i min lägenhet varje dag det känns så där men försöker hålla huvudet högt. jag mår skit spelande grannar som kan spela fram till 4-5 på nätterna sedan när det väl har slutat så på morgonen så börjar de spela andra grannar inunder...
jag vill inte bo här längre men biter ihop för att dom inte ska vinna men i fredags va det jobbigt. körde luna till hennes farmor och hon somna direkt sedan sov hon fram till 10 på lördag. det kallas utmattad unge och så har det aldrig varit innan.. hon är så lätt väckt hemma nu mera så det finns inte men inte hos farmor och farfar då sover hon även om folk pratar och skrattar..

just nu i denna stund som jag skriver detta så dunkar det och håller på inunder och så här är det varje dag finns inte en ända dag det e lugnt och tyst det tar på psyket.. men men så är det
får se hur länge man klarar detta



hepps dags att dra sig till garaget och försöka få ordning på den bilen som står där iallafall...

hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

saknar er jätte mkt vill att ni bor här så ja kan hälsa på ofta :) älskar er syster<33

2010-03-09 @ 07:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0