allt och lite mera

Träffade karolina i helgen underbart kul fick pratat av mig en del och fick reda på andra saker känns bra att veta tänk om jag inte hade fått reda på de.

nu snart på lördag ska bli underbart skönt att de e som det e då..


just de jag har inskaffat en fin grej men de kommer synas snart.


Jag gör en sak för dig gumman du kommer bli glad du kommer titta ner från himlen och se vad jag gjort. saknar dig de e så tomt utan dig varje dag varje minut varje sec finns du i mina tankar.
det är otroligt jobbigt ska du veta hjärtat....jag kommer aldrig hitta någon vän som är så lik mig igen saknar dig gumman.

R.I.P
Cherrie Linda Olsson
880924~100427


Sorgen är stor!


Elin hjärtat snälla du kämpa nu för allt du har jag vet att du kommer hem men jag vill så gärna ha dig hemma nu nu nu.. saknar dig massor....




I tisdags red jag igen fick rhoda underbar liten häst :P
det gick bra koncentrerar mig kanon.
speciellt nu de e massa som jag behöver försöka lugna mig med och att sitta på häst ryggen då e underbart.

klippte min dotter igår så fint blev de hehe


hmms ja om man skulle ta och lägga sig nu då...


Cherrie saknar dig gumman
Elin kämpa älskar dig




LUNA mammas älskling älskar dig mest i hela världen du e de underbaraste som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0