Då sitter man här igen...

sitter och segar nu.

blir så trött på min bil satte på framrute dekalen idag men den ``blåste´´ av :s

fan så sur jag blev.

men men ska sätta ditt resten av dekalerna snart allt e typ klart till och med randen på huven nu är det bara taket kvar ju och kofferten :P nicigt blir det.

hmms vill ha ordning på min tic. hoppas de blir så snart.

lunisen va så mysig förut. hon låg breve mig i sängen och tittade på mig och viskade hej sedan la hon sig på min arm igen. gud vad jag älskar min unge hehe.. vackraste ungen ever :D älskar henne så högt.

min mamma kommer på söndag så gött att träffa henne igen de va ju ett tag sedan nu.
hon kommer upp för att luna blir 2 år nu den 26e maj :D underbart ju hon blir äldre och trotsen blir mera hehe:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0