få som man vill

Ja du det e jobbigt att få som man vill.
man kämpar och kämpar men de verkar inte som om de går riktigt ändå.

kommer inte säga här vad det handlar om men jag funderar på at ge upp ordentligt....


min dotter är i trotsstadiet nu det är jobbigt hehe men ibland kan man få sina skratt ordentligt med.

men hon vet hur hon ska göra.
nu när hon äter medecin så går de knappt att ge henne de men jag kan förstå de för de luktar inge gott då kan de ju inte heller smaka gott precis

men nu är hon bra iallafall.. men envis de har hon fått från mig. men gud vad jag älskar henne..

hon är så lik mig på alla sätt och vis. älskar dig mitt lilla troll..

nehe nu e de dags att gör annat hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0