finns de verkligen vänner

handlar inte vänskap om att ställa upp och att man ska lita på varandra?

jag menar en vän ska väl inte skita i en???

man kan ju iallafall börja undra vad vänskap betyder för vissa...

kommentera gärna detta inlägget.

vänner dom som man hade dom försvann ju när man fick barn men då är det ju inte riktiga vänner?
varför försvinna bara för att någon får barn är det så mycket tråkigare att vara med den personen då?
jag vet iallafall inte men dom som försvinner och behandlar folk illa är inga vänner i mina ögon iallafall...

har nu gått ner 5 kilo nu är det typ 23 kvar :P underbart är det man blir ju på bra humör iallafall...
hepps imon blir det till att ta en promenad:P låna grannens hund kanske så kommer hon med ut.
nu ska här bantas:P

hepps nu e det dags att kolla tv strax snart är de ju melodifestivalen får la se om man pallar kolla på de jag tycker inte det är lika kul som det va innan men men sånt är de..

ha det bäst

<3<3 luna mamma älskar dig massor<3<3

Kommentarer
Postat av: anna o patrik

Tråkigt att dina vänner sviker......inga bra vänner! Hoppas du har några stadiga kvar.



Hur är det med er då? Mår ni bra?



Ha det så bra...vi syns väl i sommar nu? kram på er

2010-05-29 @ 20:50:13
Postat av: magnus

Mycket dålig stil på så kallat vänner. än riktig vän ställer upp i alla väder vad som än händer.du vet var jag finns om du vill prata eller träffas..

kramis....

2010-05-29 @ 23:21:20
Postat av: Sofhia

Skönt att Luna e bättre,visste inte att hon varit sjuk. Förra veckan fick billy maginfluensa, och sedan jag i fredags natt så jag sov bort hela lördagen :-(

krama luna ifrån oss

2010-05-31 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0