Gråt anfall

Satte igång och började gråta igen saknaden är så stor och sorgen stor den med.
Vem ska jag nu känna sån kontakt med de finns ju ingen annan jag tror aldrig jag kommer hitta någon som är så lik mig i sättet igen.
Detta är jätte jobbigt.

bilen är snart klar allt för din skull cherrie. den bilen fixar jag för dig. annars hade den aldrig blivigt klar. det är du som driver så jag orkar göra färdigt den.



snart klar hjärtat... lite små fix kvar sedan ska den ut för att hedra dig.

Resan när vi hämta den:

Jonas jag cherrie och hennes fästman och luna åkte och kollade på den i alingsås.
sedan gick de 3 dagar och vi åkte och bytte min turbo va is kall men vi skratta ochhade allsång jag och cherrie. hon tog kort på bilen när den va på g upp på kärran och så. vi skrattade som bara den. stannade till på mc donalds för vi va hungeriga. där hände de en rolig saker jag inte kommer nämna men oj vad kul vi hade.
sedan hem igen och 760 rullade av kärran igen och in i garaget.
Cherrie jag kommer ihåg att du tyckte den va fin och därför så kommer denna bilen bli som den blir.

Allt för dig gumman den kommer rulla ner till din begravning folk ska se vad du har inspirerat mig till att göra. saknar dig hjärtat mängder.

snart ska du få se bilen så fort den kommer ut ur garaget då kommer du se den från ditt egna vackra moln som du sitter på....

saknar dig gumman massssssoooorrrrr

tårarna sprutar och jag kan inte fatta de än kom hit igen ta en cigg med mig på soffan..

så mycket du hjälpte mig när jag hade blivigt tatuerad av du vet vem. men nu finns du inte här och det är så tomt.

R.I.P
Cherrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0