tyvärr på många punkter

nej tyvärr jag vet inte vem du som kommenterar är.... och det är ingen som ser dina kommentarer om inte jag godkänner

sedan till de kortet som kom i brevlådan idag. du kan ju fortsätta att hoppas men så blir det inte det du skrev. sedan va det la mest 2 dar försent med glömt när hon fyller år???

usha dålig stil men men så är det.

nu har det gått över 2 år sedan lunis föddes underbart är det att hon finns. hon gör verkligen min dag.
nu ska hon badas min lilla docka sedan e det säng gång för henne.
då ska ju jag se till att damsuga och så här hemma så fin min lägenhet är :p
kommer ladda upp kort lite senare sedan...


hepps ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0