massor nu

hej hej

väntar nu mera besked på om man kommer in på någon utav utbildningen som man har sökt hoppas hoppas.

utöver det så funkar praktiken kanon och det känns bra.


luna går på dagis från kvart i 8 till senast halv 6 på dagarna känns mycket men det e ju så nu jag praktiserar från 8 till 17.

känns som om man äntligen tagit tag i sitt liv.
luna mår bra och jag mår bra. nu ska man bara stressa på bolaget som har lghen pga att dom lovade mig massa saker när jag flyttade in jan-09 men det har fortfarande inte hänt något och i aug nu i år i början av aug så påbörjade vaktmästaren att laga ett läckage under vasken men de avslutades aldrig hur fan ska man göra då. bolaget som hade de innan lovade mig saker men gick i konkurs. så hur kommer de gå nu med de nya. jag menar jag vill inte ha glapp kontakter och trasig tapeter som snart faller av väggen och andra saker dom lovat mig när ska de fixas? ska de verkligen ta så här lång tid?...... ne jag tror jag får ringa dom på måndag och om de inte händer nått så e de väl dags att ringa hyresgäst föreningen. blir tokig har ni några tips så ge mig gärna de.

ne nu ska man snart sova och imon blir de att städa hela lghen och bada luna och lite så. älskar min underbara dotter hon är verkligen mitt allt. nu har hon börjat prata massor hon säger bland annat mamma fin, luna fin och älska mamma :D glad blir man sedan säger hungi då e det dags för mat :D hehe underbart e de faktiskt. ne nu måste jag fixa med annat.


just de till kommentaren jag fick från (danne) vem e du för det första? och varför skriva en sån kommentar?

ha det bäst..


Älskar min underbara dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0