<3 me <3

underbart

jahopps jag e så lycklig hur kunde de nu komma sig ja de ni :P

aldrig varit så här innan helt fantastiskt

<3   .......

jahopps i går käkade vi köttbullar potatis och sås kanon gott de gillade luna med 2 portioner åt hon hehe de e min dotter de men idag har de tydligen varit en dålig dag på dagis hon klämde sig och då grät hon ovanligt mycket och hon är snorrig så nu kommer sjukan igen jag har gaderat mig misstänkte de va på g...


jahopps kollar film men paus just nu.

ADR har jag nu klarat hehe så nu får man köra farligt gods en del av de iallafall får väl se om jag vill göra vidare utbildning men tror det räcker som det är :D

ne lägga sig i sängen och kolla film bättre än att sitta i soffan iallafall..
benji sover nu efter maten hehe söt min vovve.


ha de hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0