jahopps

har hjälpt grannarna en sväng idag byta till sommar däck.

:D

luna har sprungit runt jätte glad va hon hehe mitt lilla hjärta är hon hehe.

o vad hon pratar nu :D

de är så kul allt hon säger

idag frågad ejag henne om hon hade sett en sak då gick hon efter mig o sa kanske där o peka på sov rummet sedan sa ja nee då sa hon kanske där och så höll hon på så hehe

hon sover så gott nu med sin kanin med hunden och lite andra gossedjur hon har och hon vill ha massor när hon sover.

:D

nehepps är dålig tyvärr. men har ju så svårt att sitta stilla då ju :S vill alltid ha något att göra och det har jag ju men kan inte allt när jag e dålig tyvärr,


nehepps kolla klart tv sedan blir de att sova..

ha de gött







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0